星期三, 6月 13, 2007

blogspot 失蹤

近個多星期以來,這裡的blogspot.com又好像失了縱似的。

因此,我雖然可以建立文章,但卻開不到自己的《汕您個頭》。可幸地,我一早已有第二手準備 (香港人嘛!),故此仍能在另一個 email 上看到您們的留言。

由此,您們沒看到我在此回應,千萬不要以為我唔識人呀!

p.s. Estel,努力演出啊!!! 您好耐未試過咁靚喇!!!
***********************************************************************************

這段期間的困難,是難以預期的。

但我告訴自己:不可放棄!

1 Comments:

At 6/15/2007 1:04 上午, Anonymous 匿名 said...

haha~~~比你笑死我...!!XDD~~
係得張POSTER張相靚咋,其實做SHOW果陣,都係平時個核突樣架~~好彩你唔嚟睇咋!! HAHA!! :P

 

發佈留言

<< Home