星期五, 7月 07, 2006

五天工作週

咁又一個星期.......

唉,好似做左好多野,又好似咩野都冇做過.......

我想知:點解政府而家已經實施五天工作週,但係我聽日都仲係要返工?

仲要係朝10晚5 !!!

**********************************************************************************

今晚睇了一齣戲劇,但係冇乜興趣講.....

其實我都成日諗:好多人鐘意的事物,是否真的就是高水準? 另外,如果已經好多人鐘意,是否應該反而唔好做咁多?

**********************************************************************************

諗落又確係好矛盾:而家夠好多人鐘意睇世界杯,唔通電視又唔應該播咩?

我會第一個抗議!

2 Comments:

At 7/08/2006 1:07 上午, Anonymous 匿名 said...

《打斜Look》總算是我杯茶
但不是很深刻
(笑位我覺不能滿足
離場時又冇嘢可帶走)

不過想起男人之虎更差
(我估萬世歌王也如是)
因我冇笑過
而且又不是敍事式戲劇
冇嘢可帶走
正如你說好多人鐘意的事物,是否真的就是高水準

有機會看看佚名王子在台上或會更有趣
(由你旁述的電影合家歡
是否預早錄定音)

 
At 7/09/2006 8:40 下午, Blogger tingyu_06 said...

國榮君:

點解您要「估」《萬世歌王》也如是?

點解要係「敘事式戲劇」才可有野帶走?

佚名王子現已變了佚名「王叔」喇....不過如果您真係黎捧場,我都會好開心....(但冇野比您帶走的)

「咪咀」就唔駛我現場做啦傻佬!

 

發佈留言

<< Home