星期一, 10月 29, 2007

友問友答+夜思

1. 凡夫兄:
您見到乜野「肚」啊?
您見到我個肚腩咋係嘛?
如果係睇到某些相片而令您有不必要的聯想,那只係美麗的誤會------加上我的攝影技巧很差!
另外,我好有興趣知道您有否睇《梨花夢》? 有咩睇法?

2. 丸君:
睇完您寫《一僕二主》,令我覺得自己冇睇係有些遺憾。

3. 釘釘:
您好耐冇新料,是否掛住做威尼斯人?

4. 國榮君:
突然想起您......
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

5. 汕頭今天氣溫21度;您們有否留意北京是2度?

6. 太座回港了。
我現在一面寫 blog,一面聽著從香港帶來汕頭的舊CD----張偉文唱李宗盛的《愛的代價》和陳百強的《一生何求》。

1 Comments:

At 10/31/2007 1:43 上午, Anonymous 匿名 said...

實在大忙,
威記離我實太遠了!
眼前的是一連串在香港冇可能發生的事!
睇EMail!

 

發佈留言

<< Home