星期三, 1月 17, 2007

相片‧飯廳‧探親



好野,網絡好似順番好多.......

upload到相片。

上個禮拜日較而家更冷。

我的飯廳,雖然一般都唔會用來食飯,但我都要將佢抹得立立拎。

***********************************************************************************

友人即將於本週末來探我。今晚佢問我到時要帶乜野來,我答:

「如果罐頭湯便宜就帶幾罐啦;帶份乜周刊啦、報紙啦;帶些利是封,等我寒假前可以預備做人情啦.......」

友人說:「嘩,好似黎探監咁。」

.................探監定探親呀?

2 Comments:

At 1/18/2007 8:05 下午, Anonymous 匿名 said...

丁生:
你的問題可能他會解答,現付上他的電郵地址,他是我太太的二哥,已知會了他,你可與他連絡:他叫魯海波
我的Email地址有2个,哪个都可以:
luhaibo@public.cs.hn.cn
luhaibonan@126.com

 
At 1/18/2007 10:43 下午, Blogger tingyu_06 said...

嘩, 凡夫兄, 駛唔駛咁認真呀? 打搞到魯兄.....

 

發佈留言

<< Home