星期一, 5月 14, 2007

學野!

來了汕頭半年幾,終於學到野喇!

有人塞錢入我袋喇!

大有收穫喇!

話說某人要走,要我們批准就乜都應承,但而家叫佢做本來應該要做的事,某人就來向我講條件。

我說:「OK, 你要幾多丫? 你講啦,等我們考慮。」

某人說:「你們比XX幾多就比我幾多囉,我只是要公平!」

我說:「XX是XX,你是你,怎能比較? 我而家只是問『你』要幾多,你講啦。」

某人仍說:「你自己想啦,我只要XX相同的待遇!」

原來這世界真有卑鄙小人。

3 Comments:

At 5/15/2007 12:22 上午, Anonymous 匿名 said...

昨天友人哭著打電話來,又是工作上出了點亂子……

情況則如你的相反,打工的被老闆拖糧,如今被裁啦,則以卑鄙手段唔出拖欠的糧……數目不細,但卑鄙的老闆則講呢樣條件,講那樣考慮……
天呀,人家打你工,出糧天經地義,
你轉你的員工做part time staff,則講冇錢冇cashflow冇XXXYYYZZZ,但世界上又有那厚顏的老闆......

當你的同事,加那朋友的老闆,應該是絕配!

 
At 5/15/2007 1:08 上午, Anonymous 匿名 said...

要處理手上的工作,夠煩。要面對這些不講理的人,更煩!先生加油。





我在香港呢。下月尾到法國去學一個月法文。之後就開始做待業青年。有時d野,no plan makes a path。

 
At 5/15/2007 10:10 下午, Blogger tingyu_06 said...

Angie君:
嘩, 學法文駛唔駛一定要去法國呀? 香港都有法國文化協會啦....

 

發佈留言

<< Home