星期五, 10月 06, 2006

中秋

對我來說,每年的中秋只有一個特別之處,就是可以在中秋綵燈晚會賺些外快。

昨晚在高山劇場做燈謎節目,觀眾較新界區確實來得斯文,只是除了一位師奶模樣的觀眾,因為全抽不到獎品,於是便略為晦氣地高聲說:「扯,個個燈謎都估中但係就抽唔到獎,都唔好玩0既!」她希望自己的說話可以獲得周遭他人的認同。

我只有在心裡說:「扯,您黑之嘛!」但我的臉仍是滿佈笑意和鼓勵的眼神,因為我記得劉華的教誨:「今時今日呢種服務態度至得!」

今天在AC繼續趕工,處理那些好像永遠也發不完亦覆不完的依貓。三點半突然間好像日本沉沒和末日救地球再加上韓流怪嚇般,其他部門的同事個個都緊急撤退。

我嚇得馬上檢查自己的位子,並查看檯底是否有足夠空間可以躲避地震........不過,後來知道原來是因為中秋節,故此那些同事都早放工了。

我想想,自己從來都沒有試過為著甚麼節日而早放工。要不是便索性早早放假去了。

Well, 趕工了很多天,也不再理得那麼多了,因為-----後天要去巴黎!!!!!

去巴黎之前,明晚先去沙田--------繼續做中秋綵燈晚會。

有興趣便來探我吧!

有禮物送!

2 Comments:

At 10/07/2006 2:05 上午, Anonymous 匿名 said...

巴黎??? 呀~~~(心裡酸溜溜的)......
怎麼會這個時候去巴黎的???
我都好想去啊!!!
到時大人冇得日日update blog...
我會好悶的啊!!!

btw,做得咁辛苦都係時候應該去狂歡一番的了~~~恭喜大人有假放!!!

咁大人幾時返呀???

ps.差黠忘記了...祝大人中秋節快樂!!!

 
At 10/07/2006 11:49 上午, Blogger tingyu_06 said...

唔係嘛,咁都要酸溜溜?

我好似妳咁大的時候,已經在三角碼頭賺錢養家啦,點似得妳咁早就去過晒意大利巴黎丫.....

我都係第一次去咋。

By the way, 我會帶埋Notebook並已向朋友借了smartone voderfone.....不過,其實因為香港工作掉唔低,故此打算每晚回酒店都check business email, 實際上都幾慘。

但如果可以,我都會即時報導巴黎最新消息的。(因為smartone voderfone 都幾貴的, 要就住用.)

17/10返。

 

發佈留言

<< Home