星期二, 12月 19, 2006

工作

呢個世界,當然係您睇我好、我睇您好啦!

我絕對唔係有心要嚇怕KLN(Rita/娜),只係呢度的工作,與香港確實極之不同。要講,亦都一言難盡。故此亦只能與各位分享一下汕頭的日常生活。灰暗的事情嘛.........還是如人飲水,冷暖自知。

咁大家又千祈唔駛為我擔心。呢度又絕非人間地獄,並非真係慘得咁緊要。只係,成間學院:
三十幾個教師;
十個行政人員;
仲有五百幾個學生......

如果佢地每人輪流黎搵您講半句話,您一天會怎樣過呢?

就像今日,要為寒假後的第二學期排課而開會,一人一句話,都唔知聽得邊個講.......結果,我要馬上打電話去北京搵一位專家黎幫手上課...........我心想:下次可以早D發現問題嗎?

這就是汕頭的工作。

4 Comments:

At 12/19/2006 11:22 下午, Anonymous 匿名 said...

噢!我真正的身份你都知道?哈哈
那你要加油啊!祝您常有樂觀的心情啦~~

 
At 12/20/2006 9:39 上午, Anonymous 匿名 said...

老兄,你算唔算返緊份intensive為人解難的工?真係少點耐性都唔掂!

 
At 12/20/2006 11:33 上午, Blogger tingyu_06 said...

Rita,
做咩搞到咁神秘? KLN ? 當然係您啦, 唔通您係HK?

Fatnail,
可幸上手留下了很多已開展/預備好的工作, 再加上輔助人員都好掂 (他們大部分是內地年輕一代, 比香港的青年人更搏殺), 因此暫時也應付得了....

 
At 12/20/2006 10:22 下午, Anonymous 匿名 said...

有時工作上有一個半個戰友(不論是上司、下屬或同僚),怎麼麻煩的事也不是怎麼一回事了。聽你所講,你應已找到了,恭喜!恭喜!

 

發佈留言

<< Home