星期三, 3月 07, 2007

喂喂喂, 咩事啊?

Dear S,

您今日打左兩次電話黎,我都聽唔到呀,您搵我咩事啊?

唉,今日由08:45-21:30,抖不過氣喇.......

Lunch meeting,dinner meeting,中間再加上兩個會議.......

第一個會議其實係面試,與應聘的老師見面。本來我只預了每人30分鐘,但我們自己的老師越說越興奮;而且,應聘的人來自江西、安徽、湖北,可說是五湖四海。但佢地聽到我地學院有面試,就不遠千里而來......有人更搭通宵火車來。既然佢地滿腔熱誠,我地又豈可讓人失望? 於是每人傾多一陣,整個面試便延長了個幾鐘頭。

然後,又要開杭州南京招生預備會議。原本我兩個地方都想去,但屆時實在行唔開,所以最後決定只去南京。今日,同事們講解到時的工作.......嘩,在內地招生的手續可說非常複雜,剩係證件都要查三份,又要達積分線。我呢個新手,唯有一切死記。

好彩,同事們都有經驗,而且分工合作,我都冇咁驚......

但據聞杭州南京下星期會更冷,我怕怕.......

您有咩事請得閒再搵我啦........

ting @ shantou

0 Comments:

發佈留言

<< Home