星期六, 11月 18, 2006

新招牌

首先,吹下水先-----

阿丸:我直接覆左A記睇周末夜場呀,日間要返屋企見下阿媽呀......希望A記有飛比我啦,如果冇,我就睇唔到喇.....話時話,知唔知三叔會去邊? (呢D八掛野, 可直接E比我詳談.)
國榮君: 200 vs. 210個學生的分別嘛, 藝術其實即係小班制, 多1人就會分薄其他人所獲得的學習空間; 佛琳果邊處於休眠狀態,有新稿當然會update,但的確會少D咯......您唔好成日都咁憂鬱喇.......

IRD:諗左5秒先知您係邊個......我呢段期間其實未算好忙 (下面再詳述),故此當然可以寫Blog.....況且晚上返到賓館,我又唔睇無線亞視,咁都係冇野做的,於是又唯有上網......您比個Blog址黎睇下啦.......不過,我都唔肯定在汕頭是否開到您個Blog.......(如果是blogspot.com就一定唔得咯)

肥釘:您真係一個好有原則的人,係我就唔會追咯......睇下點啦,希望唔會係敷衍您......Well, 您另外send mail 黎教我點在yahoo blog登記留言啦,您知我IT呢瓣野只係識少少扮代表......

威記:請您好似上次咁COPY比我,咁我至可以在comment 果版留言.....

OK, 清晒倉,言歸正傳。
*********************************************************************************


↑我的新招牌

評估專家在星期日(19/11)正式進駐汕大,全人類(即大學及各學院上上下下)都嚴陣以待。

不過,我其實唔算好忙,因為我上手好努力咁預備晒所有資料,我而家只係等待正式接手新工作。然而,由下星期一起(至星期五),學院所有行政人員都要每日07:30-2200 在辦公室待命! 您冇睇錯,係每日朝早7點半至晚上10點!

不過,會過去的總會過去的。

0 Comments:

發佈留言

<< Home