星期二, 5月 16, 2006

珍珠啊珍珠.....


如果您打到黎,我原定明天的工作便要押後一天........

那麼後天的工作又要押後到大後天.......

星期四朝早應去唔成深圳參加一個開幕典禮(沉風大雨你去埋我份)......

星期六前更冇辦法印好1,000宣傳單張給我老細星期日晚帶上飛機(打風期間印刷廠唔慌會開工).......

星期日直情未必睇到香港戲劇協會《野鴨》的演出(因為之前可能做唔切Technical Rehearsal而需要順延演期)......

不過咁,如果阿珍珠您真係打到黎而掛八號風球,我都唔會逆天行事......

唔該係就快D,等我聽朝可以訓晏D!

1 Comments:

At 7/21/2006 7:58 上午, Anonymous 匿名 said...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»

 

發佈留言

<< Home